Manglende point

For ophold tidligere end 28. februar 2019 fremgår “Frequent Flyer”-point optjent på et Park Inn-hotel normalt af din kontooversigt i løbet af 4 til 6 uger efter den dato, hvor du tjekker ud af hotellet. Hvis du mangler at få tildelt “Frequent Flyer”-point for et ophold på et Park Inn-hotel, kan du benytte nedenstående formular til at gøre krav på dine manglende point.

For opholdsdatoer senere end 1. marts 2019 kræves et Radisson Rewards-medlemskab for at kunne optjene point, der kan konverteres til “Frequent Flyer”-point.

Se mere

For krav på point på hoteller i USA/Canada/Asien:
For at gøre krav på point for dit ophold, bedes du kontakte vores kundeservice:

Worldwide Reservation Center
11340 Blondo Street
Suite 100
Omaha, NE 68164
1-888-201-1802

For krav på point i Europa, Mellemøsten og Afrika:
For at gøre krav på dine manglende point, bedes du udfylde formularen herunder.


Kontakt information

*Navn
*E-mail:
*Medlemsnummer:
*Loyalitets-program:

Opholdsinformation:

*Land:
*Vælg hotel:
*Fakturanummer:

Vælg datoer:

 
*Ankomstdato:
*Afrejsedato:
 
  Fortsæt